Om os

Medieforeningen.dk er en virksomhed som brænder for at være med til at skabe gode rammer og omgivelser for forretningsdrivende. Derfor sikrer vi alle vores brugere om at hvert et produkt er unikt. Vi bestræber os på hele tiden at gøre dig og din virksomheds publicering så specifik og fremhævet som muligt, så I får det bedste resultat. Ved at gøre dette giver vi dig/jer muligheden for at nå medierne og det offentlige på bedst mulige vis. Pressemeddelelserne vi her hos Medieforeningen.dk publicerer skal I derfor også skrive på sådan vis, at de opnår den effekt I ønsker. Ordvalg, keywords, sammensætning og timing er derfor bare nogle af de ting I skal tænke over, når I skriver en pressemeddelelse som I gerne vil have publiceret. Gør jer grundige overvejelser om hvem I vil sende budskabet/oplysningerne til, hvornår de skal modtages samt om de har relevans for virksomheden. Har du/I spørgsmål eller ønsker yderligere information omkring Medieforeningen.dk, kontakt os da gerne.